.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارق طلایی صومعه‌سرا دستگیر شد

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارق طلا فروشی‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از صومعه‌سرا، فریدون آقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به سرقت اخیر یکی از طلافروشی‌های این شهرستان، اظهار کرد: طلاهای این طلا فروشی در شش روز پیش به صورت زیرکانه به  سرقت رفت.

وی ادامه داد: پس از گزارش سرقت به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت از طلا فروشی، بررسی‌ها در راستای شناسایی سارق و کشف اجناس مسروقه آغاز شد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اشاره به میزان طلاهای سرقت شده از طلا فروشی این شهرستان، تصریح کرد: بالغ بر چهار کیلو طلا به ارزش 350 میلیون تومان به سرقت رفت که پس از شناسایی و دستگیری سارق به صاحب اصلی بازگردانده شد.

وی با اشاره به نحوه سرقت و دستگیری سارق اذعان کرد: سارق، طلاهای مسروقه را در داخل یک کیسه زباله مشکی رنگ ریخته و آنها را در یکی از محله‌های انباشت زباله در منطقه عربان صومعه‌سرا جا سازی کرده بود.

آقایی، دستگیری این سارق را با همکاری پلیس آگاهی و تصویر ضبط شده یکی از دوربین‌های مداربسته طلا فروشی اعلام کرد و یادآور  شد: این سارق اکنون دستگیر شده و به عمل خود اعتراف کرده است.

وی درباره میزان جرایم قضایی پیگیری شده در صومعه‌سرا در چند ساله اخیر، خاطرنشان کرد: بالغ بر 90 درصد از جرایم قضایی صومعه‌سرا با همیاری و همکاری پلیس آگاهی کشف و بررسی شده است.

به گفته فرمانده انتظامی صومعه‌سرا، این میزان کشفیات موفق در حوزه جرایم قضایی در صومعه‌سرا را نشان از امنیت بالا و هوشیاری پلیس در مبارزه با مجرمان و مفسدان قضایی در این شهرستان دانست.

وی ابراز کرد: کار صحنه‌سازی وقوع جرم سارق 28 ساله و کمک پلیس آگاهی صومعه‌سرا در محل سرقت در حال انجام است تا پرونده این سرقت به صورت دقیق‌تری  تنظیم شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.